war-play
Announcement [EVENT] NWE Reindeer Games !!STARTED!!
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
wie kann ich das event starten ...heute ist der 19.12.
im forum steht nichts ...unter neue spiele steht auch nichts, email habe ich auch nicht bekommen -
reptil77 wrote:
wie kann ich das event starten ...heute ist der 19.12.
im forum steht nichts ...unter neue spiele steht auch nichts, email habe ich auch nicht bekommen
-
-
Same here, nothing heard if the games already started or how to join them.
-
oh come on guys, last time it was 3 days delayed - don't be so impatient
-
Okay, didn't knew that. Then it's obviously "on time"
But does the round then ends on 01.01.2022 ?
-
Ich will hier ja niemanden auf die Füße treten,
nur,
wenn ich selbst einen Termin vereinbare und dann erst 3 Tage später zu diesem erscheine, muß ich mich nicht wundern wenn niemand mehr da ist mit dem ich reden könnte. Oder? -
Dr. L:
If the opportunity exists to still participate - I would like to do so.
Thx!
wb -
like seriously what is going on, we expected a few days but to all this long
-
well, last time Dr. Leipreachán was online is December 13th ...
-
Hello folks I would like to apologize due to unforseen isues I am late making this event, once you are all in game I will also send some compensation your way for the wait (Ducats)
Start Date = Due to Delay just choose the start date from poll by Dec 27th (poll closes 28.12)Have fun playing!
Dr. Leipreachán
NWE Community Coordinator
Feel free to check these guides;
NWE Combat System
NWE FAQ
A Quick Start GuideThe post was edited 2 times, last by Dr. Leipreachán ().
-
Rompel11
The post was edited 1 time, last by War Follower ().
-
wie startet man die spiele...unter neue spiele ist nichts...bitte um genaue anweisung, habe noch kein event gespielt
-
kidrasniper
-
reptil77 wrote:
wie startet man die spiele...unter neue spiele ist nichts...bitte um genaue anweisung, habe noch kein event gespielt
-
danke, wäre nie auf diese idee gekommen...einen englischen server...bin ich in einer kolonie? die firma ist doch in deutschland...ach hätte a.h. doch die briten statt die russen angegriffen...
-
reptil77 wrote:
danke, wäre nie auf diese idee gekommen...einen englischen server...bin ich in einer kolonie? die firma ist doch in deutschland...ach hätte a.h. doch die briten statt die russen angegriffen...
The post was edited 1 time, last by war-play ().
-
Aerostar
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0